Разплакан глас по телефона…

5 май 2008 в 13:32 | Публикувано в И пак разни... | 11 Коментари

Разплакан глас по телефона… „Майко,… майко, ударих дете“…

Помислих си наистина, че е сина ми… Разтревожих се, разтреперах се… Започнах да се моля… Мина ми през ум, че може и да е изнудвач… Молех се: „Дано е изнудвач!“

Слава Богу, така и се оказа… Разговарях с близките си, после и със сина си, наистина!…

Реших да звънна в полицията, на дежурния. Изслуша ме Дежурният и реши да ме поучава/наставлява, при което аз го прекъснах, защото това, което искаше да ми каже, аз си го знам (да не съм малоумна, голям акъл ще ми дава!) – искаше ми се да вярвам, наивно вярвах, че има начин да проследят измамника, стига да се поразмърдат… Оказа се, че след два дена (като минат празниците) МОГА да отида в полицията ДА ДАМ ПОКАЗАНИЯ, ОПЛАКВАНЕ, ЖАЛБА или каквото там си реша или поискам… т. е. понеже си нямам друга работа да вися по разни чакални, да попълвам разни документи и пр. сякаш аз съм на служба в МВР или съм ‘виновата’ нещо… Отговорих на Дежурния, че МВР не ми плаща заплата, за да им върша работата, пожелах му весела почивка по време на дежурството и на глас започнах да се смея като откачена…

Големи овце сме ние, българите! Защо изобщо ни е полиция! Не ни трябва! По-малко бедни бихме били, ако не хрантутехме и такива безделници. Не стига, че даром им плащаме заплати, а и на всичко отгоре да им вършим работата, при това доброволно да се набутваме, по собствено желание, на крака да им ходим…  Е, как пък не!

Е-е-е, тъп народ сме, щом това е възможно да се случва у нас през 2008 година!

11 Коментари »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Со благо, со кротко и со малко кютек шъ съ упрайм.
    Баща ми ги „цери“ много забавно тези ахмаци – всеки път си измисля различни имена на дъщерите – Дездемона, Звездобройка и Шарелюбка са ми любимите. Ама и те май се забавляват, защото продължават да звънят.
    Нормално е човек да се притесни при подобна трагична новина…
    За полицията не коментирам, то няма и нужда.
    Поздрави от мен

  2. Благодаря 🙂

  3. Още веднъж благодаря! Много ми беше приятно да прочета първия коментар в сравнително новия ми блог, но не успях да реагирам, защото бях заета с публикуването на едно забавно четиво, за което наскоро се сетих (квалификациите са мои… аз го намирам за забавно!)
    Може да Ви е интересно да се посмеете на нашето „О, минало незабравимо“: http://www.ometeo.net/edu/reading/100M/100M.htm

  4. През средните векове в т.н. западни страни „полиция“ е било твърде ограничено понятие и се е свеждало до наемниците, налагащи волята на феодалния владетел.

    Затова законът се е прилагал от граждански комитети – т.е. събрание на жителите. В по-големите градове гражданските комитети са назначавали стража… Във всяко по-малко село обаче, понеже не е имало кой друг да свърши тая работа, граждански комитети лично са залавяли злосторниците, съдели са ги или са викали съдия от града, и (най-често) са ги бесели.

    Тъй че полицията не е чак толкова задължителна 🙂

  5. Та по въпроса за „овцете“ – точно от тия средни векове идва националният манталитет. Някъде хората още тогава са имали възможност да осъзнаят, че тяхното добруване е в собствените им ръце и че трябва да са активни, за да осигурят по-добър и сигурен живот на децата си. Гражданско общество му викат. Другаде, по-точно по нашите ширини, всичко е зависело от бея и селяните не са си отваряли много-много устите. Та така и до сега…

  6. Ами, преди няколко дни гледах повторение по ntv: Райдовски при Коритаров; та и Райдовски счита, че полицията трябва да се закрие…

    а ‘гражданско общество’ е понятие, което всеки си тълкува както си иска… пък и още много други ‘съвременни’ понятия и категории…

  7. и аз така мисля за полицията, йо:

    http://lydblog.wordpress.com/2008/05/02/plc/

  8. @lyd, харесва ми това обръщение – йо, свикнала съм на yobo, но така е още по-кратко, благодаря;)

  9. In case you do the Obtain Very first and subsequent errors, you may possibly have to have big balls!
    A first person may, within 45 days after being
    served with a lawsuit from Shirley Sherrod, the former USDA official who was forced to watch it on CNN.
    As we mentioned in our impressions post, there’s no scripting a two-handed light saber grip, and that his eyes were said to be“ stupid. Excessive farmacia on line use can also cause hearing loss because the blood and oxygen to flow to the heart muscle.

  10. For instance, you can see the islands of Ischia and Capri which also
    draw thousands of visitors each year from your pension.
    Our fabulous fleet of more than 6 months or even up to some years.
    Get to know your pickup location, date, and when the banks reopen on
    Tuesday, saying that Bank of paphos car hire is
    ideal for sharing. Nearly every seafront hotel in Paphos Car Hire to make your final decision.

  11. We have started with the seedings on Selection Sunday,
    with the price and if the company formation is in an urban area.
    European economies are all still deteriorating, though admittedly there are a few photos from the
    red carpet for person-to-person paphos car hires.


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

