GSM-номерата

12 май 2008 в 10:46 | Публикувано в И пак разни... | 2 Коментари

При изписване на номерата на GSM-ите масово се практикува следното: първата цифра от номера на телефона да се съединява с кода на оператора. Aз не харесвам това, защото не е вярно и не е правилно. Tо се наложи поради факта, че от 6-цифрени, номерата станаха 7-цифрени…

Тъй като правя визитки и други рекламни материали, където се изписват телефони, вкл. мобилни, често пъти се случва да обяснявам това на клиентите си, но почти всички са дълбоко убедени, че аз греша и че съм старомодна и неспособна да възприемам новости… Това е обидно от една страна, а от друга – хич не е в полза на бизнеса ми.

Веднъж само се случи една клиентка си беше написала номера на телефона, по начина, по който аз възприемам това. Оказа се учителка по математика.

Но така или иначе това е масовото схващане и аз нямам намерение (пък и въобще не ми е възможно) да налагам мнението си по този въпрос. В крайна сметка цифрите са важни, а не начина, по който се групират.

Това обаче, ме кара да си мисля, колко лесно се възприемат погрешни модели и се налагат като масова практика.

 

2 Коментари »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. зависи от гледната точка 🙂 за много хора вероятно това е по-лесния начин да въприемат дълъг наниз от цифри, така че какво значение има длаи е „погрешно“. по-важното е, че е удобно 🙂

  2. @lyd, аз съм готова да жертвам удобство в интерес на субективното понятие ‘истина’, ама това е много скъпо удоволствие, на което обаче не мога да устоя да не робувам…


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

