Защо ли да се зорим?

31 май 2008 в 6:14 | Публикувано в Констатирам | Вашият коментар

Когато преди 7-8 години синът ми стана абонат на един от GSM-операторите, фактурата за сметката му редовно пристигаше в пощенската ни кутия абсолютно всеки месец на една и съща дата, независимо дали е делник или празник, дали вали или е страшна жега. Две-три години по-късно и аз станах абонат (подарък от сина ми), а впоследствие се включихме в подходящ за нас тарифен план (с други наши близки), регистрирахме се online, за да си следим персонално сметките и да не губим времето си по опашки и пр. Електронната фактура също се появяваше точно навреме – веднага след изтичането на текущия отчетен период (30 дена). И какво стана? Това просто вече не е така! Въпреки, че и GSM операторите станаха повече! Просто компанията си печели добре, служителите й – също, защо да се зорят чак толкова? „Е, рано или късно, все ще излезе фактурата. Я по-яваш, яваш, закъде бързаме? Клиентите си плащат, нали?“ Сложничко ми иде току-тъй да ги разкарам…
Ама факт е, че услугата се… побългари!

Advertisements

Вашият коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

%d bloggers like this: