[14] Шиндил-Пиндил и Джаста-Праста

13 януари 2009 в 14:05 | Публикувано в Алармирам, Подкрепям, Разни, Реагирам, Споделям | Вашият коментар

Аз подкрепям националния протест на 14 януари

ИСКАМЕ, ИСКАМЕ, ИСКАМЕ!

От кого? Най-напред от себе си, нали?!

Затова: ПОДКРЕПЯМ ПРОТЕСТА! Не може недоволството да има само виртуален характер, нали? Пък и ДА СИ КАЖЕМ думата, ДА СЕ ЧУЕ!

Нека всички да чуят: НЕ СМЕ СЪГЛАСНИ да продължаваме така!

А като видят, може И ДРУГИТЕ ДА СЕ ПОЗАМИСЛЯТ: Все така ли ще я караме?

Аз подкрепям протеста на 14.01 2009 година

Аз ще бъда на Протеста, въпреки, че не мога да се телепортирам!

Аз не чакам някой да ме организира, аз не държа непременно да тръгна след авторитетен водач, комуто да се доверя. Аз вярвам на собствените си преценки и затова ЩЕ ПОДКРЕПЯ ПРОТЕСТА.

Аз не се боя, че някой може да ме сбърка с елемент от лумпенизирана тълпа и да ми пострада имиджа – и без друго няма как да се сдобия с имидж сред множеството фалшиви, кухи и лишени от съдържание персони с титли и постове – при това далеч не искам да кажа, че всички, които ги притежават непременно са такива, но човек трябва много внимателно да се вглежда, за да различи ЗЪРНОТО от ПЛЯВАТА.

Аз не съм Шиндил-Пиндил, нито Джаста-Праста* и това е моята аргументация:
Протестът с главно „П“

Аз ще участвам в протеста ON LINE:
Участвайте в протеста и он-лайн

Паралелен виртуален протест за 14ти Януари

Аз ще бъда на протеста с Лора Крумова:
“Нова” предава на живо от протеста утре

На тези, които се колебаят и не намират смисъл в протестите, мога да кажа, че още преди началото на публичното недоволство, вече има  ефект:
Страшни в страха си

Протести ще има цяла седмица

Утре Станишев бяга в Москва?

Протестът на 14-ти вече успя!

Една забележителна съпоставка на деня 14-ти януари 1997 с деня 14-ти януари 2009 от доц. д-р Любима Йорданова:

14 януари – Мирният протест на българите

И… най-ефективната „защита“ от протестите:
Някои включиха на лайномет

И още една статия: Протест, 14-ти януари с още link-ове…

––––––

*Шиндил-Пиндил и Джаста-Праста са герои(ни) от българска народна приказка, разказана от Елин Пелин

Вашият коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

