Moje bi nai-interesnia epizod izla4van dotuk

2 февруари 2009 в 17:46 | Публикувано в Възхищавам се, И&Л, Подкрепям, Разни, Реагирам, Споделям | 2 коментара

Избрах за заглавие на този post, коментара на посетител на страницата на bTV, видеозапис на предаването Другата България във Финландия (albatros2 (02.02.2009 г. / 13:09ч.  Moje bi nai-interesnia epizod izla4van dotuk), защото за мене този епизод е наистина най-интересен, тъй като лично познавам Юлиян, Сабина и Роберт.

Не само това, обаче, е причината да споделя публично впечатленията си от това предаване, а желанието ми и други да го гледат, за да осмислят начина си на живот и причините за това дали е добър или не, и защо?

Аз гледах предаването на живо и после го изгледах още два пъти на запис (http://btv.bg/videos/broadcast_video.pcgi?section_id=237&video_id=10844), защото ми бяха много интересни техните сравнения – на финландската с българската действителност – сдържани като финландци и темпераментни като истински българи.

PS: Знам, че някои хора изцяло отричат гледането на телевизия, включително и интересни предавания, под предлог, че ‘всичко е манипулация’, но не е така, според мене. Екипът на предаването наистина е направил един чудесен филм и всичко е истина, защото аз знам, че така – лично от тях, когато си идват в България, а през останалото време – от техните родители (днес обсъждахме епизода с майката на Сабина и с майката на Юлиян, която ми е приятелка).

Уста Явор Тревненски: за Юлиян

2 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Аз съм от тези, които не гледат телемизия, но това ще го видя. Всъщност гледам, но по този начин – когато ми бъде препоръчано нещо от някого, на когото мога да вярвам, че няма да ме постави пред екрана да се дивя на някоя боза.

  2. Често съжалявам за пропуснати TV-предавания, но напоследък се радвам на възможността да ги гледам на запис (видеозаписите на bTV и neterra) – и то пак, когато имам време, и то онези, които се съхраняват по този начин (Отечествен фронт, например не го повтарят, нито го има на запис, а рядко имам възможност в събота в 18.00 да съм пред телевизора). Най-важно е за мене лично да видя и чуя, а не да си вадя заключения от преразкази или анализи.


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

