Непоправима

13 април 2009 в 20:33 | Публикувано в Разни, Споделям | 9 коментара
Етикети: , ,

Непоправима* съм вече 56 години и все така не желая да се поправям.  Това е без значение. Ето моята първа снимка:

края на август-началото на семтември, 1953

края на август-началото на септември, 1953

Родила съм се със Spina bifida. Преди животоспасяващата операция родителите ми са ме фотографирали – не са знаели дали ще оживея. Оперирал ме е д-р Пискюлиев. До преди няколко години не и съм подозирала колко сериозно е това и че съм голяма късметлийка.

Благодаря на  Господ, на д-р Пискюлиев и на родителите си за живота, който ми дадоха (макар че докторът и баща ми отдавна вече не са измежду живите). Благодаря на всички мои близки и приятели, които днес ме поздравиха.

Аз всъщност съм една щастливка, въпреки че постоянно мрънкам🙂

––––-

*Защо непоправима? Друг път ще обяснявам.

9 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Това, последното, много малко хора го осъзнават. Щастието е навсякъде около нас, но все гледаме в друга посока и не го забелязваме. Бъди все така щастлива!

    Честит рожден ден!

  2. Благодаря!
    Споделяйки, се надявам да спомагам и други да осъзнават малките радости около себе си, и късмета си за едно или друго.

  3. В потвърждение на моята непоправимост, току що получих като подарък едно BU (be you!)🙂

  4. Честит рожден ден с пожелания да си все така непоправима!🙂

  5. Благодаря ти, Акулке, много си мила. И аз ти пожелавам все така нервно да се изявяваш🙂 Бъди здрава и щастлива.

  6. Хей, случило ти се е чудо! Невероятно, не е случайно, нали?:)

  7. Няма как да е случайно, @Меми, ама аз много често го забравям🙂

  8. Макар и със закъснение, честит рожден ден и от мен.
    Добре, че се намират и непоправими хора🙂
    Успех във всичко!

  9. Благодаря ти, @bozho, жив и здрав бъди и весели празници; ама и ти май не се поддаваш на поправимост🙂


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

