Да гласуваме с краката си

29 април 2009 в 8:07 | Публикувано в Алармирам, Констатирам, Подкрепям, Реагирам, Споделям | 2 коментара

Съобщение (e-mail) в пощенската ми кутия, тази сутрин, ми напомни да прегледам профила си в Netlog, където приятелят ми freeinf беше оставил в своя блог-раздел, озаглавен като „Режат политическите ни права“, следния призив:

Режат политическите ни права – какво друго ни остава освен да се вдигнем на масови демонстрации /без насилие/ – последно средство да изразим волята си – да гласуваме с краката си на улиците – за всички права на пряк контрол във всички власти – преди всякакви синдикати, партии и пр. „шапки“! Държавата е наша – ТЕ ни я отнемат с насилие – вж. бариерите в закона за изборите, за демонстрациите, за информацията, за референдумите – отстраняват ни от определяне на собствената ни съдба!
Да се свържем в групи за масови демонстрации при общи искания – повсеместно – за пряка гражданска власт – всеки може – http://edname4ta.blogspot.com
После ще си изберем „шапките“.

Коментирах:

Кратко, ясно, точно! Харесва ми. Ще го споделя в личния си блог, в MySpace, Facebook, hi5, DotBulgaria, twitter, svejo, pipe

И се залових с намерението си.

Аз отдавна знам от автора на това известие идеята за пряка гражданска власт, която обаче, така и не мога да схвана, но иначе до голяма степен съм съгласна с freeinf и го подкрепям всячески.

Впечатли ме призива: „да гласуваме с краката си на улицата“! и…

абсолютно вярната констатация за ПОСЕГАТЕЛСТВОТО ВЪРХУ ГРАЖДАНСКИТЕ НИ ПРАВА (която трябва да си повтаряме, повтаряме, повтаряме – докато се научим как да не позволяваме това да се случва против волята ни):

  • бариери в закона за изборите (за да не се допуснат нови лица и нови идеи в политиката!, за да се затвърди убеждението, че политиката си остава мръсна работа и се върши все така – от никого необезпокоявана),
  • ограничения на правата ни за демонстрации (да нямаш право на публичен протест, което означава – да си мърмориш само там, където никой няма да те чуе),
  • мераци за следене и подслушване на личните ни комуникации (третиране на всеки гражданин като потенциален престъпник) и омаловажаване/неглижиране на комуникационните канали за информация, както и контролирането им (Паси, Пирински, Първанов*, С. Станишев),
  • бариери (технически, финансови и др.) за свикване на референдуми и…
  • още, и още, и още…

Всичко това, по същество е отстраняване на гражданите от правото им да определят собствената си съдба!

Така е!

Аз не съм съгласна политически кретени да определят съдбата ми под предлог, че го правят за мое добро (сякаш съм малоумен идиот, неспособен да оцени кое е добро и кое не е за собственото му битие)!…

–––-

* колко много „П“-та и две „С“-та!…🙂

2 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Остава да се свържат всички /или поне „критична маса“/ искащи същото и… до уточним деня и мястото – за гласвуване.;) Благодаря и дано!

  2. 🙂 ами то и днес хората гласуват: Кога се върнахме в тоталитаризма?


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

