Само за жени

30 май 2009 в 5:10 | Публикувано в И&Л, Наброски, Разни, Споделям | 2 коментара
Етикети: , , ,

Хубаво е и е полезно, според мене, затова – директно от моята електронна пощенска кутия:

Аз не си падам твърде по модела „предай нататък“, поне – не по суеверен начин, но все пак има смисъл да се споделят хубави неща, да си напомняме (в забързаното ежедневие) за простичките и красиви малки радости, затова поемам щафетата.
Моят съвет: За да не попадне списък с емаил-адреси случайно у недобросъвестни, spam-ери, ако решиш да го препратиш, изпращай го поединично – последователно 12 пъти (или по-малко, или повече), но не наведнъж, макар че отнема малко повече време…
Аз получих следното:
Здравей. Трябва да избера 12 жени, които са присъствали в живота ми и които мисля, че биха искали да участват. Мисля, че ако тези жени се съберат в една стая, няма да има невъзможни неща. Сякаш си струва специално да се опита. Надявам се, че съм избрала правилните 12 жени.
Моля ви, изпратете това обратно до мен (ще разберете защо).
Ако някой не знае, Св.Тереза е позната като светицата на малките неща, т.е. тя вярвала в това че малките неща в живота трябва да се правят добре и с голяма любов. Тя е също така покровителка на градинарите и цветарите. Тя се представлява от рози.
Помнете да си намислите желание преди да кажете молитвата.
Това е всичко, което трябва да направите.
Няма нищо прикрепено.
Просто го изпратете на 12 души и ме уведомете какво се е случило на четвъртия ден.
Съжалявам, но трябва да препратите това съобщение, но се опитайте да не го прекъсвате. Намислихте ли си вече желание? Ако не си намислите желание, то няма какво да се сбъдне.

Молитва на Св.Тереза:


„Да бъде мир. Вярвай, че си точно, където трябва да бъдеш. Не забравяй изначалните възможности, родени от вярата в себе си и другите.
Използвай подаръците, които получаваш и предавай любовта, която получаваш.
Бъди доволна от себе си такава, каквато си.
Нека тези познания станат част от тебе и позволят на душата ти свободата да пееш, танцуваш, молиш и обичаш.
Тя е до всеки и всички нас.“

А сега изпрати това на 12 жени през следващите 5 минути. И запомни да ми го изпратиш обратно. Аз се броя за 1 … ще видиш защо.
Един съвет: по-добре копирай и постави текста вместо да го препращаш.

На мене ми хареса, препратих го на мои приятелки, точно както съм го цитирала.

2 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Уви, това е chain mail. (В англоезичната Уикипедия има много на тази тема: потърси словосъчетанието.)

    Използва се обикновено за две неща: като верижна шега, и за зарибяване на наивници. В случая – за религиозни цели. И с голяма вероятност зад него стои някоя секта. Първо молитви за майка Тереза, после за Бог, после… абе, знаеш. Малко по малко…

    Даже са подсигурили обратна връзка, да си имат списък на наивниците. Ако не мине номерът с прякото зарибяване, може да мине някой друг. Пък и за валиден активен е-майл адрес се взимат прилични пари от спамерите.

  2. Благодаря, Григор, подозирах си аз, че има нещо не особено наред и добре, че го пуснах в блога. Не да не ми ясно, ама изглежда толкова невинно (и наивно, разбира се), ама и как да ‘счупиш хатъра’ на някоя прителка… Точно до chain mail не бях стигала (ще се поразровя, наистина), макар този верижен модел да ми е известен много отдавна, доста преди интернет и дори преди компютрите, прилаган за всякакъв тип съдържание: суеверия, религии, пощенски картички, дребни пари и пр. други такива – защото, все пак, mail не е непременно e-mail🙂


Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

