Търся информация за резултатите от изборите

8 юни 2009 в 8:55 | Публикувано в Разни, Споделям | 5 коментара
Етикети:

Всеки би могъл да си намери информацията за резултатите от изборите вчера, 7.6.2009, но би могъл и да се затрудни… Поне аз се затрудних, защото не открих веднага резултата, който ме интерисува. Аз гласувах за Богомил Шопов и се интерисувам колко гласове са спечелили ПП Зелените. Непосредствена информация не открих, намерих диаграма от Алфа Рисърч, от в. Дневник, от 20.45

Резултати

Резултати, 7 юни, 20.45

Една приятелка ми се обади да ми каже, че няма да гласува за „моите зелени човечета“, защото се страхува да не отиде напразно гласът й.

Аз, обаче не мисля, че гласът ми е отишъл напразно, защото подкрепих Богомил Шопов, респ. ПП Зелените – не желая повече да се доверявам на хора, които от 20 години все същото правят – играят си на „стражари и апаши“, а аз все така за тях съм „угоената патка дето трябва да пуска мас в канчето на другите“.

„Синята“ идея за мене беше синя 1990, когато бях на 37 години, днес съм на 56! Твърде дълго вярвах! Както някога, през социализма, вярвахме, че през 1980 ще настъпи комунизъм – дори вицове си разказвахме по този повод…

ГЕРБ! Бойко ми е симпатичен, Цветанов – също. И кмета на Каварна, и на Сливен… Ама защо да вярвам, че явлението ГЕРБ не е подобно на НДСВ – 2001 година (аз още гласувах в синьо) 56% от гласоподавателите наивно повярваха, че Царят с магическа пръчица ще реши всички проблеми за 800 дни – като в приказките (от 1001 нощ или български народни приказки), а после се разхленчиха…

За останалите, включително новоизлюпените лидери и други съмнителни персони – няма как да отъждествя интересите си с тях – не са от „моите“!

Единственият ми логичен избор са ЗЕЛЕНИТЕ, ако и да са зелени (в смисъл млади и неопитни) или дори извънпланетни!

Близо 64% от гласоподавателите се изявиха със САМОДОВОЛНО, НАДМЕННО БЕЗРАЗЛИЧИЕ (на гол тумбак – чифте пищови!), с малки изключения – хората, на които фактически им бе отнето правото на избор или по някакви други технически причини.

Ето какво пише Християн Даскалов (връстник на демокрацията, наистина! – но не правете паралел с „връстници на свободата“ – така както някога наричаха родените през 1944) – Защо България загуби моя глас?

Забележителна статия! Прочете я! Колко мъдрост у един 19-годишен младеж! И какво масово безумие наоколо!

В навечерието на изборите за евродепутати, към полунощ беше „прекъснато електрозахранването“ в моя блок и на сутринта нямаше ток (така както в навечерието на преврата от 1989 – ту водата спираше, ту – тока), за да си включа компютъра и да погледна в коя точно секция ще гласувам (защото миналата година си смених адреса) – не си бях разпечатала справката от grao, за да не хабя хартия, а не запомних номера…

В училището (където някога учеше сина ми) имаше поне 3 секции. Към 9-9.30 сутринта в двора му беше пълно с беловласи старци и лели, които кротко си споделяха рецепти за буркани с ягоди и череши…

Млади хора почти не видях! И от моето поколение нямаше твърде много желаещи да гласуват (на 56 майка ми беше вече пенсионерка, но аз още не се чувствам изморена – знам, обаче, че някои тарикати от мъжки и женски пол „предприемчиво“ са се уредили пак на държавната ясла – т.е. да получават пенсии и да чупят жално пръсти в стил „Шишо Бакшишо“ – героят на Краси Радков от Шоуто на Слави).

Гласувах и тръгнах към Фестивалния комплекс, ресторант Бодега (прилича на моята фамилия:), за да се включа в подписката за издигане на Валерия Петрова (Момичето, което се опря на министър Гагаузов) за народен представител на Варна. Приятно ми беше, че видях там хора не от първа младост, които се подписваха в нейна подкрепа.

Реших да се поразходя – така и нямаше ток, кой знае кога ЩЕ ГО ПУСНАТ (те и от Е.ОН са хора и „имат човешки права“, дали ще работят в неделя?). Не бях виждала толкова много – много възрастни (над 75 според мене) хора по улиците на слънчева Варна – с патерици и колички, наредени пред училища и клубове, избирателни секции – да гласуват! Моите лични познати и близки на възраст над 70 не са от монолитното мнозинство, което гласува за червените (нито майка ми, нито вуйчо ми и вуйна, нито по-възрастните ми приятели са от тях!), но искрено се разочаровах като видях вчера какви избори стават – МЛАДИТЕ ЛИПСВАХА!

На бабите и дядовците си ли повериха вота (разглезените до немай къде внучета, обгрижвани от родителите си и техните родители – „сакън, да не се понапрегне детенцето ни – нито с физически, нито с умствени усилия!“) или на неграмотните хорица, инструктирани да гласуват с бюлетина номер 4 (които си нямат и представа за какво гласуват), или пък на фамилните търговци на гласове?…

Вече е обед и има някакви резултати, все пак! Но никой не обелва и думица за ПП „Зелените“ – все едно, че не са участвали – какво надменно ПРЕНЕБРЕЖЕНИЕ!

АЗ СЕ ИНТЕРИСУВАМ!

Аз и моят избор – НЕ СМЕ ОТ ПОБЕДЕНИТЕ!

Не знам дали ще доживея време, когато ще се гласува само по интернет – НЕКА ВИДИМ ТОГАВА кой ще победи!?

5 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. И аз подкрепих Богомил Шопов, както и много мои познати и приятели. Обаче единствената информация, която разбрах от екзит пол-овете, е че Зелените са получили 0.75% – това означава от 4.9 милиона при 37.5% активност = 4.9 милиона * 0.375 * 0.0075 = 13781 гласа сборно

  2. Официалните (предварителни) резултати са тук:
    http://rezultati.cikep2009.eu/results/rik_00.html

  3. Благодаря, @Делян, @Марин! Значи 18450 души очакват публично оповестяване на своя избор. Предполагам, че поне 99% от тях умеят да си служат с модерни информационни технологии, но все пак на мен ми е обидно мълчанието на медиите и тяхната неинформираност.

  4. Б. Борисов ти е симпатичен?

    Виж това:
    http://petyr.blogspot.com/2009/05/blog-post_08.html
    Може и да е художествена литература,
    но някак си много добре се връзва с
    действителността.

    Между другото, целия блог на Петър е много добър.

  5. @е2718, :)))
    Да, Бойко ми е симпатичен, но не мога да го приемам насериозно, макар че очевидно неговата партия има най-голяма подкрепа. Илюзия е да се очаква, че ще направи нещо съществено (по-скоро бели), но все пак е по-добра възможност от управляващата коалиция. Ако Зелените човечета се класират за кандидати, пак тях ще подкрепя, защото в целия политически спектър те са единствената алтернатива – всички други са Велики и са от класата на Управляващите (а са толкова посредствени!)
    Четох предложената статия, ще коментирам, когато мога…
    Бях оставила коментар за ББ, но са го изтрили?!


Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

